poniedziałek, 17 lutego 2014

Łazienka - płytki cegiełki

Płytki cegiełki czyli tzw. "subway tiles" - klasyczne płytki, którymi na początku ubiegłego wieku wykładano paryskie czy nowojorskie metro. Jeszcze niedawno trudno dostępne w Polsce, jednak obecnie robią prawdziwą furorę.
Sama uległam ich urokowi bo ściana wyłożona nimi prezentuje się naprawdę pięknie i oryginalnie.
To doskonała propozycja do łazienek retro oraz nowoczesnych, a także utrzymanych w staro-industrialnym klimacie. Dobrze sprawdzą się również w prostych pomieszczeniach z oszczędną ceramiką.Są do nabycia w różnych kolorach oraz z frezowanymi brzegami.

Ja szukałam czegoś co będzie stanowić uniwersalną bazę. Wybrałam na ścianę płytki firmy Vives - mugat white. Chcę stworzyć w łazience klimat retro właśnie dzięki płytkom i dodatkom. 
Niebawem zaprezentuję zdjęcia swojej łazienki. W sobotę kupiłam dopiero farbę do ścian także po malowaniu i sprzątaniu się pochwalę :)

Póki co zdjęcia innych łazienek z płytkami cegiełkami :) 










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz